15 Ağustos 2013 Perşembe

Holiday

Son bir haftadır değil yazmak, sevdiğim blog'lara bile göz atamadım. 2 günde bir düğüne davetliydik. En son Nossa Costa'da final yaptık ve bavul hazırlamaya vakit bulabildim. Evet yarın tatile gidiyorum. Son iki senedir izin tarihlerim yaz aylarını teğet geçtiği için, sonunda ucundan kıyısında balayı programımızı yapabildik. Santorini planımızı bayrama erteledik, zîra kalabalık bir arkadaş grubuyla gitmek daha cazip geldi :) 
Bayanlar baylar, ben yarın uçuyorum ve Bodrum'a sizin güzel enerjilerinizi iletiyorum. 


Plaj çantası alma derdim ortadan kalktı ve annemin gençliğinden kalan hasır çanta ilaç gibi geldi. Şu anda bavulumun ennn üst kısmında yeri hazır.


Fotoğraf makinamla ilk tatilimiz ve çok heyecanlıyız :) 
Kendisi bavula girmek istemediği için, uçakta cam kenarı bir koltuk ayarladım ona. Bulutları görsün, bol bol fotoğraf çeksin ve tatil sonrası post'um için sözümden çıkmasın.


Instagram'dan tatil günlüğümü paylaşıyor olacağım. Merak edenler http://instagram.com/bgmerer adresinden takip edebilirler. 
Blog içinse artık dönünce görüşüyor olacağız.

Daldığım, uçtuğum, dans ettiğim, fotoğraf çektiğim eğlenceli bir tatil olsun.

Hiç yorum yok: