28 Nisan 2014 Pazartesi

Shoes & One Day

Pazar sabahı kahvesini Çukurcuma'da içtim, 5 ayın toplam kilo alımının 3 kilo olduğunu öğrendim ve yeni bir çilekli kek tarifi buldum. Sizce bu kasvetli hava keyfimi kaçırabilir mi? Tabi ki hayır! 


O halde benim bitanecik Ellen'ımın benzer iki ayakkabı tercihiyle haftaya merhaba diyelim ve iki farlı kombine göz atalım. Bu ayakkabılar benim bu seneki favori parçam. Hem kullanışlı, hem şık hem de rahat. İster Ellen'ın yaptığı gibi skinny bir jeanle ya da yaz kokan sade bir elbiseyle ölümsüzleştirebilirsiniz seçiminizi.


Bu arada, yarın Toms önderliğinde anlamlı bir etkinlik var Bebek Parkı'nda. One Day Without Shoes adıyla 18:00-20:00 saatleri arasında gerçekleşecek olan etkinlik için tek yapmanız gereken, ayakkabılarınızı çıkarmak ve kampanyaya destek olmak! İlgilenenler için küçük bir not. 

Hiç yorum yok: